uses of lemon balm in cooking

uses of lemon balm in cooking شما می توانید در حال حاضر با لیمو Balma آشنا . خواهد بود ، تعجب آور نیستBalma لیمو از هر گیاه شما یک باغ پیدا کنید. اما این باغ به ظاهر گیاه حاوی اسانس است . نه فقط شماری عادی و اسانس، لیمو Balma بسیار مهم انسان خاص ، یکی از مهم ترین نجومی.

لیمو Balma یکی از مهم ترین و گران قیمت شما می توانید خرید ارائه می کنند. این واقعا گران است ، بنابراین مشکل برای تولید است . در حالی که ادویه جات ترشی جات و لیمو می تواند به راحتی از سنبل هندی و مرکبات ، است که ارزان تر ، اسانس Balma لیمو به طور مستقیم از قدرت به روشنگری جو تکرار .

لیمو Balma دارو برای مدت زمان طولانی در طول تاریخ استفاده می شود. مطالعات نشان می دهد ویژگی ارام کننده ، ضد باکتری و آنتی اکسیدان . اما به اندازه کافی به استفاده از لیمو Balma به تجویز دارو، برخی از سبزیجات سنتی نه تنها طب سحر و جادو. اما هنوز هم بسیاری از مردم سلامت ، و با استفاده از آن می توانید یک فنجان چای ، حشرات دفع ، شیشه Balma لیمو شراب لذت ببرید. شراب لیمو Balma ؟ درباره این نوشیدنی پیکه شما علاقه مند ، در اینجا دستور غذا برای قضات شراب Balma لیمو آبجو و شراب و m جوایز، پائولین پیرس است .

لیمو Balma دستور غذا آبجو از یک گالن عبادت.

Balma 2 لیتر لیمو
2 پرتقال بزرگ ( آب و پوست )
1 کشمش پوند
1 لیمو ( آب و پوست )
2 £ قند
1 قاشق از مواد مغذی
1 قاشق تارتاریک
1 قاشق آنزیم پکتیک
Gervin یا شراب مخمر هدف کلی
Campden قرص

انتخاب برگ از ساقه ، شما فقط نیاز به رژیم غذایی . با استفاده از آب سرد بشویید. اجازه دهید خشک، و هنگامی که آن را خشک و آن را در برخی از انواع جعبه ، مطمئن شوید که شما با استفاده از ظرف تمیز . پور آب جوش را در جعبه ، چهار پیمانه نیم لیتری در مورد کافی است. اضافه کردن campden آب به مخلوط و شروع به تکان دهنده . هنگامی که شما انجام می شود تکان دهنده آن را بسته و فقط آن را ترک به تنهایی برای چهل و هشت ساعت است.

مشروب جدا شده از برگ . همانطور که شما به آنها نیاز نیست که شما می توانید برگ های ریخته . قرار دادن مشروبات الکلی در جعبه استریل ، به همین دلیل امیدوارم که در آن است، و اضافه کردن مخلوطی از آب پرتقال و آب لیمو در آن است. سپس کشمش ، اسید پکتیک ، مخمر و مواد مغذی در داخل. او را رها به نوشیدن فرآیند تخمیر برای بستن چهار روز . به خاطر داشته باشید آن را پوشش داده و آن را به هم بزنید دو بار در روز . پس از چهار روز ، آن را در محتوای شیشه، قند و شروع به تکان دهنده . اضافه کردن آب سرد پخته تا زمان بهبود تقریبا کامل ، و ، مهر و موم تحت پوشش او را به سمت چپ، برای فرآیند تخمیر . در سه ماه ، شما می توانید بنوشید.

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply