cara memakai jilbab hijab simple

cara memakai jilbab hijab simple Би өсвөр насны хөвгүүн байхдаа би үнэхээр эдгээр удаа эдэлдэг охин байсан юм. Би олон найз нөхөд байна уу , сургуулийн идэвхтэй байна. Миний үнэ цэнэ нь маш сэтгэл ханамжтай байгаа бөгөөд зовж шаналахаа хэзээ ч байсан. Ер нь залуу эмэгтэйчүүдийн нэгэн адил, би анхаарал хандуулж эхэлсэн байна. Би маш их шулуун хар үстэй бахархдаг, жигд торгомсог байна. Салхи шуурч байвал үс нь эмэгтэй хүний ​​титэм учраас би маш их сайхан санагддаг.

Хэзээ сургууль, би зүгээр л бусад хүүхдүүдийн адил хэвийн харагдана. Нь өвдөгний урт банзал бүхий сургууль , богино ханцуйтай цамц . Би гэр бүлийнхээ хамт алхаж , би богино ханцуйтай цамц , жийнс , бусад энгийн хувцас өмсдөг. Мэдээж хэрэг hijab өмсөх нь миний санаанд багтдаггүй байна. Миний сайхан үс нь маш нягт нь даавуугаар хамрагдсан байх ёстой Энэ нь өрөвдөх шиг санагдаж байна.

Би бүрхсэн биш шүү хэдий ч , би Исламын Da'wah гадуурх сургалт Залуучуудын агентлаг ( BDIR ) дагасан. Бүх hijab хувцас өмсөх, би зүгээр л оноо хөөж өөр BDIR гишүүд үзэж байхдаа би үүнийг үл ойшоож . Манай сургуулийн оюутан liveliness баталгаа болгон тайлан картанд орсон болно гэж оноо идэвхжүүлдэг. Пунктээр илүү , илүү сайн байдаг. Тиймээс би зүрх сэтгэлдээ мэдрэх нь өдөр тутмын өөрчлөлт эхэлсэн.

Эхэндээ би зөвхөн уулзалт нэг удаа долоо хоногт зохион байгуулж байгаа үед ирдэг байсан. Хэлэлцэх нь BDIR Keputrian , өөрөөр хэлбэл үйл ажиллагаа нь нэртэй залуу эмэгтэйчүүдийн хувьд онцгой үйл явдал байдаг хэрхэн тусгах нь лалын шашинтай хандлага, зан уйл юм. Тэндээс , би нүүр, далдуу бусад түүний бүх биеийг хамарсан нь лалын шашинтай эмэгтэй заавал гэдгийг би мэднэ. Миний цээжинд нь сонин амт байдаг юм.

Ер нь , би зүгээр л Keputrian тохиолдолд миний найз нөхөд, Ахмад настандаа харж байсан, харин зарим нэг шалтгааны улмаас , тэр өдөр би тэд үнэхээр сайхан байлаа мэдэрсэн. Тэдний дотор гоёмсог гэрэл байдаг юм. Гэнэт миний зүрх тэдэн шиг харагдах руу нүүсэн байна. Би түүний бүхий л захиалга дуулгавартай дагаснаар , Бурханыг хайрладаг хүн мусульман байхыг хүсэж байна.

Би найз нартаа миний илэрхийлсэн үед , тэдний урвал хооронд хэлбэлзэж байсан. Хэн ч хүлээн зөвшөөрч , дэмжлэг , бас тэнд нь тийм hijab өмсөж " .. мэдэх нь шаргуу хөдөлмөрлө ?" Арай болоогүй lah .. та нар шиг хаалттай хайр өмсөх байхгүй бол хүлээн авах болно "гэж хэлдэг эсвэл" Тим , та одоо ч гэсэн Хөнгөн хийсвэр зан биш шүү дээ эхний зүрх benerin Хэрэв та " гэх мэт . Hhhh .. Би зөвхөн санаа алддаг юм. Би охин нам гүм , эелдэг даруу биш байсан , хүлээн зөвшөөрөх , тэр ч байтугай тайван , сэрүүн байх хандлагатай байдаг , гэхдээ би өөрчилж чадахгүй гэсэн үг биш. Наад зах нь , би гаднаас болон дотор талд нь илүү сайн байх юм мэдэж болно.

Би зогсоолтгүй хүслийг мэдэрч , би ээждээ хэлж байна. Миний шийдвэр гэр бүлийн зардлыг нэмэх юм учир нь чамд бас айлгадаг гэнэ. Би гэр бүлийнхээ сайн унтраах биш байсан бол гэх jilbab худалдан авах болон урт даашинз худалдаж авах байсан юм. Гэтэл гэнэт миний ээж , аав хүлээн зөвшөөрч байна. Тэр ч байтугай тэд намайг миний хувцаслалт болон хөшгийг ялгах авах аз жаргалтай байдаг байна. Миний хувьд зарим нэг хувцас худалдан авах алтны бөгж борлуулах хүсэлтэй байсан ч ээж. "Энэ нь зүгээр л Nduk , аз жаргалтай эхийн та яагаад илүү сайн өөрчлөх гэж байгаа " гэж түүний бөгж борлуулах үед ээж нь хэлэв. Би уйлж байхдаа , би үүнийг эелдэг төрхийг хадгалж байсан бол өөртөө болон ээждээ амласан юм.

Би sprung гэсэн санал олон хөшгийг , өмсөж байсан үед . Зарим нь , зарим нь хөгжилтэй тайлбар зарим sneer аз жаргалтай байдаг. Бүх би инээмсэглэн хариулсан байна. Энэ нь надад их сайхан өөр нэг титэм нь миний титмийг хаах , зүгээр юм. Зүрх илүү тав тухтай, аюулгүй байдлыг мэдэрдэг . Үнэнийг хэлэхэд, эхлээд би ч гэсэн одоо ч зохистой дүрэм байхгүй hijab өмсөж , эргэлзэж байсан юм. Гэхдээ би бусад лалын шашинтай найз нартайгаа мэдлэг солилцох , сурсан бага багаар , би үйл явцыг эдлэх юм.

Одоо би энэ нь лалын шашинтай байх ёстой гэж хувцас өмсөх итгэлтэй хэвээр байна. Би ажилд орох өргөдөл үед би дуртай бүх арга зам , тэр ч байтугай ямар ч асуудалтай байгуулсан . Нь би одоо ч мусульман гэж хэн устгах хийлгүйгээр ажиллах боломжтой.

Хэн хэн нэгэн нь тийм муухай болон rustic хийх гэж байна? Би одоо ч гэсэн гаднаас болон дотор талд нь сайхан санагддаг. Итгэлтэй байхын тулд hijab , би ямар ч урт унтамхай гэж хэзээ ч өмсөж дараа. Би автоматаар аажмаар миний зан үйлийг зөөллөх нь хувцас, зүрх сэтгэлийг минь , миний яриаг өмсдөг. Hijab өмссөн нь болзохдоо авахын тулд " худалдсан " буюу хатуу авч чадахгуй байх бүү ай . Би одоо манай бяцхан хүүхдийн нөхөр, эцэг нь хоёр жил хэн шүтлэгтэй хүн , сайн , хатуу ажилтан, уулзсан болохоор .

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply