health benefits of organic lemon peel

health benefits of organic lemon peel لیمو به طور گسترده ای محبوب است، رنگ روشن آن ، طراوت عطر و طعم نیرو . در حالی که لیمو خود را به طور گسترده ای به عنوان میوه معجزه همه منظوره در نظر گرفته شده ، پوست لیمومعمولا فقط گرفتن دور انداخته شود، پرتاب به پرتگاه سطل زباله می تواند . که بسیار مایه تاسف زباله های واقعی از یک منبع بزرگ از تغذیه است .

اکثر مردم نمی دانستند که لایه برداری لیمو می باشد منبع خوبی از مواد معدنی، ویتامین ، پتاسیم و فیبر. به طور خلاصه، مصرف لایه برداری لیمو می تواند کمک به افزایش رژیم غذایی خود را .

قبل از اینکه هر کدام از لایه برداری لیمو خوردن ، مطمئن شوید که شما لیمو آلی دریافت کنید. شما نمی خواهید به مصرف هر گونه سم و آفت کش ها در حال حاضر، انجام دهید؟

ضایعاتخوش مزه کردن از لایه برداری لیمو خود ، آن مزه را می توان بعد از آن استفاده می شود مواد تشکیل دهنده برای غذاهای خوش طعم و شیرین است. قرار دادن خوش مزه کردن استفاده نشده در یخچال و فریزر برای استفاده های بعدی .

شما می توانید لایه برداری لیمو را فلفل لیمو را و آنها را به فصل مواد غذایی خود استفاده می شود. آسان است برای ایجاد و بسیار خوشمزه است .

شما همچنین می توانید لایه برداری لیمو را به آب نبات تبدیل ، یا آن را داخل آب نبات ، و یا هر چیز دیگری. شما می توانید بسیاری از دستور العمل از پوست لیمو شیرین را در اینترنت پیدا کنید. و در حالی که ما در آن می باشد ، شما همچنین می توانید قند لایه برداری لیمو ایجاد کنید. رضایت دندان شیرین تضمین شده است.

شما همچنین می توانید بسیاری از دستور العمل در اینترنت زیتون طعم و مزه روغن قبل پیدا کنید. روغن لیمو می افزاید: عطر و طعم رنگارنگ به طعم و مزه روغن زیتون .

برای برخی از خلاقیت و غنی سازی را به نوشیدنی های خود، می توانید پوست لیمو را به تکه های یخ قرار داده است. اطمینان حاصل کنید که مغز سفید تلخ جلوگیری از هر چند.

این صدا ممکن است عجیب و غریب اما در واقع دستور العمل برای گیاه و کره لیمو وجود دارد.

پوست لیمو برای تمیز کردن .

سرکه لیمو ، ساخته شده از پوست لیمو ، نوابغ برای حذف چربی است . از آن آسان است برای ساخت، شما فقط با قرار دادن برخی از لایه برداری لیمو را به یک شیشه ، اضافه کردن برخی از سرکه سفید ، مهر و موم درب و ترک آن را از چهارده روز قبل از مایع در نتیجه شما جمع آوری کند. این مایع را با مقداری آب با نسبت مساوی مخلوط کنید و به خودتان یک عامل پاک کننده همه منظوره است.

شما همچنین می توانید مقدار کمی از لایه برداری لیمو قطعه قرار داده و آنها را بر روی هر ورودی ممکن است که از حشرات طریق می رود ، به دفع حشرات . به نوبه خود از لایه برداری لیمو عطر مورد علاقه برای مورچه ها، سوسک و کک نیست. قرار داده شده در داخل یخچال ، لایه برداری لیمو می تواند خطا را جذب بوها و گسترش عطر مرکبات تازه . و آن را به یک یخچال نه محدود به، شما همچنین می توانید برخی از لایه برداری لیمو را به سطل زبالهبرای همان اثر را قرار داده است.

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply