benefits of drinking green tea after dinner

benefits of drinking green tea after dinner بسیاری از مزایای نوشیدن چای سبز شما می توانید اگر شما آن را هر روز انجام دهید وجود دارد . مطالعات بسیاری اثبات می کند که نوشیدن چای سبز است تأثیر قابل توجهی به بدن شما وجود دارد. اگر شما هرگز مصرف یا آن را نامنظم مصرف ، شما می توانید شروع به نوشیدن چای سبز از هم اکنون در . در زیر مزایای چای سبز ممکن است شما پیش از این هرگز شناخته شده است.

پیشگیری از سرطان
یکی از مزایای نوشیدن چای سبز است برای جلوگیری از سرطان . سرطان های مختلف است که می تواند تنها با نوشیدن چای سبز به طور منظم ، از جمله پستان، پروستات ، مری ، ریه، مثانه ، معده، لوزالمعده و روده بزرگ مانع وجود دارد. سرطان را می توان با توجه به ماده کاتچین موجود در چای سبز مانع . این ماده قادر به غیر فعال کردن مواد سرطان زا ، جلوگیری از جهش سلولی و همچنین کاهش شکل گیری و رشد تومور در بدن شما است . به همین دلیل ، توصیه می شود که مصرف می کنید حداقل چهار فنجان چای سبز در روز برای دریافت مزایای ضد سرطان است.

سلامت قلب
شما همچنین می توانید از مزایای دیگر نوشیدن چای سبز ، از جمله سلامت قلب است. مصرف چای سبز به معنی شما کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی است. تحقیقات بسیاری نشان می دهد که نوشیدن حداقل یک فنجان چای سبز به طور منظم هر روز می تواند خطر حمله قلبی را تا حد 44 درصد کاهش وجود داشته است. در حالی که مطالعات دیگر نیز نشان داد که نوشیدن چای سبز به طور منظم همچنین می تواند به پایین آوردن سطح کلسترول .

دیگر مزایای
همانطور که قبلا ذکر شد، بسیاری از مزایای نوشیدن چای سبز وجود دارد. به غیر از دو مزایای ذکر شده در بالا ، مزایای دیگر شما می توانید مانند پیشگیری از آرتریت روماتوئید، سطح کلسترول بالا کمتر ، جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی ، درمان عفونت و اختلال در عملکرد سیستم ایمنی بدن وجود دارد. کلیدی برای دریافت این مزایا این است که چای سبز می نوشند به طور منظم هر روز. توجه داشته باشید که شما می توانید آن را هر روز در حدود 3 تا 4 فنجان مصرف می کند.

چه چیزی باعث سبز چای ویژه ؟
شما ممکن است از فواید نوشیدن چای سبز درست مثل کسانی که در بالا ذکر شد را یاد گرفت. با این منافع مختلف ، شما ممکن است تعجب که چه چیزی باعث چای سبز بسیار ویژه . خوب، در واقع راز چای سبز نهفته در مواد طبیعی آن مانند کاتچین و پلی فنول ها ، به عنوان مثال EGCG و یا گالات دور نگه داشته شدند . EGCG آنتی اکسیدانی است که در مبارزه با سلول های سرطانی بسیار قدرتمند است. این ماده سلول های سرطانی را می کشد بدون آسیب رساندن به بافت سالم است. آن را نیز کاهش می دهد میزان کلسترول و تشکیل لخته شدن خون جلوگیری می کند. با این تخصص موثر ، بدون درنگ به نوشیدن آن را به دریافت مزایای نوشیدن چای سبز .

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply