contoh surat lamaran kerja excel

contoh surat lamaran kerja excel Եւ բողոքի հարցումները ընկերներ , մենք պետք է ասել, որ նրանք, ովքեր գործ ուղղակիորեն իրականացման աշխատակիցների գրանցման Միեւնույն ժամանակ , մենք կարող ենք տեղեկացնել ձեզ, որ շատերը, ովքեր գրանցվել առցանց Այս saat2 այնքան դժվար է ստանալ մեջ կայքում.

Մենք հուսով ենք, որ այդ սահմանափակումները կարող են դիմել համապատասխան կողմերի , այնպես որ, իմ ընկերների, ովքեր չեն ցանկանում գրանցվել առցանց ստանալ սղության.

Մի բան, որ մենք պետք է հիշեցնել , որ հանգամանքների, ինչպիսիք են , սա չի բացառում ներկայությունը կուսակցությունների , որոնք օգտագործում է օգտվել . Հետեւաբար, այն պետք է վստահել , եթե կան մարդիկ, որոնք առաջարկում են մի խոստումը , կամ որեւէ բան կապված գրանցման քաղաքացիական ծառայողի

Դա լավ է , լրիվ հասցեն `ներառյալ հեռախոսահամարներով չեն հրապարակվում բացահայտ կերպով այս ֆորումում խուսափել բաները, մենք չենք ուզում.

Սույնով դիմում է Նախարարի իրավունքի եւ մարդու իրավունքների Հանրապետության Ինդոնեզիա, որպեսզի կարողանանք ընդունել ինձ որպես թեկնածու քաղաքացիական ծառայողների ( CPNs ) Հայաստանի Հանրապետության տարածքում Ինդոնեզիա.
Որպես քննարկման համար ՀՀ օրենքի եւ Մարդու իրավունքների նախարարության մասով ես կցված մի շարք պահանջներ է հետեւյալ կերպ.
Copy վերջին բարձր դպրոցի դիպլոմ 1.Foto օրինականացվել
Վկայականի պատճենը 2.Foto համակարգչի
3.Foto Copy ID: 1 Sheet
4.Foto ծննդյան վկայականի պատճենը : 1 թերթ
Copy 5.Foto ոստիկանությունը վկայական Նշումներ: 1lembar
6.Foto պատճեն Ընտանեկան քարտ : 1 թերթ
Պատճենել 7.Foto դեղին քարտով : 1 թերթիկ
8.Pas գունավոր լուսանկար 3X4 : 2 կտոր

Այնպես որ, ես ներկայացնել այս միջնորդություն Արդարադատության նախարարի եւ մարդու իրավունքների նախարարության Ձեր ուշադրությանն եւ քննարկման , ես ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել պարոն

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply