contoh surat lamaran kerja cpns guru

contoh surat lamaran kerja cpns guru زیر می تواند یک مرجع برای شما که می خواهید به برای یک کار به عنوان یک مربی و یا معلم اعمال می شود. در واقع بسیاری از مردم که می خواهند به یک معلم ، به ویژه کارمندان دولت . با توجه به دریافت موقعیت ، اعتقاد به ایجاد رفاه به زندگی خود . در واقع، دولت رفاه برای معلمان که به وضعیت کارمندان دولت با دادن حقوق اساسی و سایر کمک هزینه ها فراهم می کند .

شما زندگی می کنند کپی Lamara نامه نمونه زیر و سفارشی با داده های شخصی شما را که شما داشته باشد. فراموش نکنید که به ضمیمه حمایت از فایل ها به طوری که شما می تواند به عنوان یک معلم در نهاد مدرسه می خواهید پذیرفته شده است. اگر شما در حال برنامه ریزی به عنوان یک معلم اعمال می شود ، شما می توانید نامه ای روی نمونه زیر را به عنوان یک مرجع را ببینید.

با احترام،
من بدین وسیله درخواست برای یک برنامه کار را برای تبدیل شدن به حقوق معلم مدرسه در سرب آقای / خانم ، و برای داده های شخصی من به شرح زیر است :

نام : Zabir آل احسن S.Pd
محل و تاریخ تولد: Berastagi ، 1985 مارس 15
جنسیت: مرد
دین و مذهب : اسلام
آخرین آموزش و پرورش : S-1 گروه زبان انگلیسی
آدرس: JL . گل سرخ کوچه، 91 Banyuwangi به

بر اساس موارد فوق، من قصد دارم به درخواست برای یک کار برای تبدیل شدن به یک معلم در هزینه های مدرسهکه آقای / خانم امروز منجر شود. برای توجه شما ، من محصور :

1 . کپی از آخرین مدرک 1 ورق
2 . کپی از متن درجه 1 ورق
3 . کپی از کارت شناسایی 1 جویای کار ورق
4 . کپی از کارت شناسایی 1 ورق
5 . اندازه عکس 3 × 4 سانتی متر 2 قطعه

بنابراین من ایجاد این نامه در حقیقت، برای جلب توجه و حکمت از آقای / خانم شما من می گویم سپاس از شما.

 آسان و بسیار عملی آن است ؟ فقط کپی کنید و قطعا ماندن بالا اسناد و شما می توانید یک نامه درخواست کار جدید برای مدرسه فوری شما آن را به آژانس می خواهید ارسال داشته باشد. امیدوارم موفق و خدمت موفق باشید شغلی برنامه نامه معلم نمونه بالا

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply